محبان مهدی او خواهد آمد


خبرگزاری فارس: دادستان کل کشور از تأیید حکم اعدام ۴ مفسد اقتصادی و ارجاع پرونده به شعبه اصلی برای اجرای حکم خبر داد و اسامی هر ۴ متهم را اعلام کرد.

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس: محور اصلی بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های جهان اغلب به برنامه هسته‌ای ایران و بیانات معظم له در مورد مخالفت ایران با ساخت سلاح هسته‌‌ای اختصاص یافت.......


ادامه مطلب
نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:ظهور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

khamenei036 300x248 پاسخ رهبر انقلاب به ۱۰ پرسش درباره مبارزه تاریخی ملت ایران با آمریكا

از نظر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبارزه‌ی ملت ایران با سیاست‌های سلطه‌طلبانه‌ی آمریکا از سابقه‌ای تاریخی برخوردار است. این مقابله از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ آغاز شد و در ۱۶ آذر همان سال با سرکوب حرکت ضدآمریکایی دانشجویان ادامه یافت.متن زیر مروری است بر دیدگاه‌ها و مواضع حضرت آیت الله خامنه‌ای درباره تقابل ملت ایران و دولت آمریکا، که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR آن را در قالب پرسش و پاسخ‌ و به‌مناسبت روز دانشجو، تنظیم و منتشر کرده است.


ادامه مطلب
نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:رهبری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

http://sangariha.com/i/attachments/1/1328477186565715_large.jpg

نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:ظهور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس: دعوت از اقشار ملت ایران برای حضور انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی از تمامی آحاد، اقشار و اصناف مختلف مردم، تشکل‌ها و احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.


ادامه مطلب
نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: شنبه 21 بهمن 1391برچسب:ظهور کبری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یمانی یکی از اشخاص مهم است که روایات دوران ظهور، از او ستایش کرده‌اند. در این روایات، پیوسته همراه با نام یمانی، نام یک شخصیت دیگر ذکر می‌شود که دشمن سرسخت امام مهدی(عج) است. او دست به جنایت‌های زیادی می‌زند و دشمنی زیادی، به ویژه با اهل بیت(ع) و شیعیان دارد و گفته شده او در پی نبش قبر حضرت فاطمه(س) است. نام او سفیانی است.

 


ادامه مطلب
نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب: ظهور کبری","یمانی , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 http://tebyan-ardebil.ir/images/0a1db1ad-cb1b-4733-ae55-50924a3356a8.jpg

اصل قیام حضرت، قیامی فکری و فرهنگی است و بیشتر افراد جهان، بر اساس حقانیت کلام و استدلال حضرت و دیگر نشانه ها و معجزات به ایشان ایمان می آورند، اما برای برخورد با ظالمان و مخالفان، یک جنگ بزرگی بین حق و باطل در می گیرد درباره ی این جنگ و مدت زمان آن و به خصوص ابزارهایی که در آن به کار برده می شود، سؤالات متعددی وجود دارد. در حقیقت برای بسیاری از افراد، جزئیات قیام مسلحانه و جنگ جهانی مهم است. برخی هم می خواهند بدانند، این نبرد خونین تا چه زمانی ادامه دارد؟
 


ادامه مطلب
نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:جنگ جهانی آخر",", ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

http://www.fardanews.com/files/fa/news/1391/11/14/132844_184.jpg

در سومین روز از ایام دهه فجر هواپیمای جنگنده بومی با نام قاهر 313 ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور احمدی نژاد رئیس جمهور رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریک این موفقیت بزرگ که در جهت تحقق فرامین فرمانده معظم کل قوا به منصه ظهور رسیده است، گفت:................


 

 


ادامه مطلب
نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:جنگنده ایرانی قاهر 313 رونمایی شد","اخبار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در مهرماه گذشته جلسه ای با عنوان " پرده برداری از سیمای احمد الحسن یمانی" توسط موسسه موعود برگزار گردید ، سخنران این جلسه حجت الاسلام مهدی پور بود ، ایشان در این سخنرانی به بررسی ادعاهای این شخص پرداخته و به آنها پاسخ داده است ، اما در بخشی از این سخنرانی ، ایشان ادعای مهمی پیرامون نادرست بودن زمینه سازی برای ظهور از منظر روایات مطرح می کنند ، که ما در این مقاله نشان خواهیم داد این ادعا عقلاً و نقلاً تا چه اندازه ضعیف و اشتباه است، انتظار آغاز جنبش سیدخراسانی از شهرهای افغانستان ، خنثی شدن همه تسلیحات دشمنان توسط دانش برتر امام زمان(عج) در هنگام ظهور و برخی مباحث دیگر ایشان  نیز مورد نقد قرار خواهد گرفت.


ادامه مطلب
نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:بررسی چند اظهار نظر عجیب در عرصه مهدویت"," علائم ظهور مهدی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀