محبان مهدی او خواهد آمد


 

http://pinpersia.com/wp-content/uploads/2012/11/122.jpg

چرا حضرت مهدی (عج) ظهور نمی کنند؟ پرسشی است که حضرت آیت الله العظمی سبحانی به ان در پایگاه خود پاسخ داده اند. متن پاسخ ایشان به این شرح است:


ادامه مطلب
نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:چرا حضرت مهدی (عج) ظهور نمی کنند؟, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/img/daneshnameh_up/7/77/mahdi4.jpg

از سوى پیامبر(صلى الله علیه وآله) و امامان معصوم(علیهم السلام) علامت ها و نشانه هایى براى ظهور آن حضرت ذکر شده است که مردم با دیدن آن علائم و نشانه ها، از ظهور امام مهدى (عج) با خبر مى شوند. این علائم، از یک حیث، دو گونه اند:


ادامه مطلب
نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:چگونگی اطلاع مردم از ظهور",", ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اگر داستان قارون و ثروت حیرت آورش را شنیده باشید، می دانید که سپاه سفیانی نخستین لقمه ای نیست که توسط زمین بلعیده می شود!


ادامه مطلب
نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

متن زیبایی که درپی می آید هرچند کوتاه ولی دلنشین و درعین حال لرزاننده است. جوانی که این متن را نوشته از زائران کربلای حسینیان ایران است. او اگرچه سنش قد نمی دهد که جبهه و جنگ را درک کرده باشد ولی آنقدر زیبا لحظه های حضورش در مناطق معطر به حضور رزمندگان اسلام را منعکس کرده که گویی زمان و مکان نمی تواند مانعی برای وصل نیکان باشد.


ادامه مطلب
نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

میدان صبحگاه دوکوهه است اینجا؛ جایی که مثل دریا،  انگار انتهایش معلوم نیست. جایی که زمانی معراج روحانیِ عاشقان الله بود. جایی که  بسیاری در اینجا مهر شهادت بر پرونده خود زدند و برای همیشه سعادتمند شدند. درست در  چنین ساعتهایی اینجا دیگر  زمین نبود. اینجا عرش خدا بود


ادامه مطلب
نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بسیج در گفتمان امام خمینی

امام خمینی

بسیج عامل نجات کشور: تأسیس بسیج با صدور فرمان امام خمینی (ره) ماه‌ها پیش از آغاز جنگ تحمیلی و در تاریخ 4/9/58 در شرایطی تحقق یافت که اصل انقلاب  ثبات و استقرار نظام جمهوری اسلامی در معرض تهدید قرار داشت و این تهدیدات محدود در عرصه های نظامی نبود بلکه تهدیدات و خطرهایی همه جانبه را به تصویر می کشید. با این توصیف حضرت امام (ره) فرمودند: «باید ما همه قوایمان را مجتمع کنیم برای نجات دادن یک کشور، باید اگر مسائلی برایمان پیش بیاید، هر چه هم سخت باشد، تحمل کنیم»(1)

 


ادامه مطلب
نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شیطان، نخستین کسى بود که بعضى کارها را مرتکب شد و پیش از او کسى آنها را انجام نداده بود. و آنها از این قرارند:

- اولین کسى که قیاس نمود و خود را از حضرت آدم علیه السلام برتر و بالاتر دانست و گفت: من از آتشم و او از خاک در حالى که آتش از خاک بالاتر است.                                              


ادامه مطلب
نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: شنبه 8 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

(بسم الله الرحمن الرحیم)

پس از آنکه «مارتین جوزنبولت» مدیر شرکت گوگل طی سخنانی اعلام کرد که انتشار فیلم موهن به رسول‌الله را در یوتیوپ متوقف نمی‌کند و علت آن را آزادی اندیشه نامید علمای مسلمان استفاده از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوپ را در تمامی کشورهای مسلمانان تحریم کردند.

بنابر این گزارش علمای مسلمان خواستار توقف استفاده از گوگل و یوتیوب به مدت دو روز شده‌اند تا معلوم شود یک میلیارد و نیم مسلمان نمی‌توانند توهین به پیامبر بزرگوارشان را بپذیرند.

قرار است روز دوشنبه و سه‌شنبه ۲۴ و ۲۵ سپتامبر(۳ و ۴ مهر)  روز عدم استفاده از دو سایت یاد شده است و انتظار می‌رود در صورت همراهی همه مسلمانان با این امر سهام شرکت گوگل افت کرده و خساراتش به ۲۱۰ میلیون دلار برسد.

کد تحریم گوگل برای وبلاگ و وبسایت

   

نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀